Lifestyle

Recensie: Just on my own line

maart 26, 2019

Nog niet eens zo lang geleden heb ik de Belgische Yentl Keuppens ontdekt op Instagram, wat een leuk profiel en wat een leuke meid! Een echte influencer, maar gewoon nog lekker normaal. Daar hou ik van.

Toen ik ontdekte dat zij ook een boek geschreven had over haar blog, werd ik helemaal blij! Benieuwd naar! Zou het een leuk boek zijn? Misschien met wat tips? En hopelijk niet te afgezaagd. Ook benieuwd naar? Komt ie!

Het boek begint met een stukje over Yentl, hoe het begonnen is en wat ze doet. Overigens houdt ze niet zo van het woordje Influencer (heb ik weer lekker gedaan met mijn intro hier 😉 ), ze gebruikt liever “content creator”, ik snap het wel. Ook deelt ze gelijk een handig lijstje over wie wat nou eigenlijk doet. Van blogger tot brand ambassador, overal kan je een naam aan hangen. Daarbij schrijft ze over de onderwerpen waarover ze schrijft. Ook vertelt ze over haar eerste samenwerking en dat ze uit haar dak ging toen ze voor het eerst iets kreeg in ruil voor een blog, hier herken ik mijzelf wel in haha 😉

Heel leuk is ook dat ze voorbeelden deelt over hoe iets tot stand komt. Welke stappen er doorlopen worden voordat een post op Instagram komt, vind ik zelf wel erg interessant om te lezen. Sowieso schrijft ze heel veel tips in haar boek, werkelijk tips waar je wat aan hebt en welke niet zo afgezaagd zijn. Tips die ik nog niet kon! Leuk, dit geeft mij echt even nieuwe energie en inspiratie. Overigens zijn het niet ‘platte’ tips die ze deelt, overal staat een duidelijke uitleg bij. Het is dus absoluut geen boek die alleen maar om haar draait, maar echt een boek om te inspireren en te motiveren. En natuurlijk gaat het over Yentl, maar ze is er erg bescheiden in.

Ook zijn de foto’s in het boek heel mooi en past elke foto bij de andere foto in het boek. Ze trekt één lijn en dat is fijn lezen en kijken, lekker rustig. Ook deelt ze haar familie en vrienden en nog leuke hotspots in Nederland en België. Zelfs andere Instagramaccounts komen aan bod, leuk!

Ik ben dus echt enthousiast over dit boek, het is geen standaard influencerboek met het verhaal dat de desbetreffende persoon zo geweldig is, maar gewoon een eerlijk en oprecht boek met bruikbare tips.

Een aanrader! Je kunt dit boek hier kopen (zeker doen!)

Liefs,
Erin